2010. július 23., péntek

Halihó:D
Tudom h rég hallottatok rólam és ezt nagyon sajnálom:(((Már 3 hónapja nincs gépem amitől meghalok. Nagyon ritkán fel tudok jönni a gépre egy barátom révén, de az az idő sajnos nem elég.Annyira szeretném veletek megosztani az új fejleményeket, de még egy kis ideig biztos nem tudok írni:( De viszont egy jó hírem akkor is van. A történetet már majdnem befejeztem.Mikor elvették a gépet nem bírtam ki h ne írjak ezért egy füzetbe elkezdtem folytatni. Most ott tartok, hogy a 3. füzetemet írom:D és egy új sztorit is elkezdtem már ami hasonlít az eddigihez.Remélem hamarosan újra rendszeresen tudok írni és  remélem h figyelemmel foglyátok kísérni akkor is.Sajnos még nem tudok írni, de tényleg vhogy megpróbálok már hozni egy új fejit mert már én se bírom sokáig.Olyan rossz érzés h cserben hagytam a rendszeres olvasóimat és azokat akik nem voltak azok.Tényleg most már jó lenne egy gép h írjak. Remélem mindenkinek jól telik a nyár és jól szórakozik.

Ezer Puszii: Lana(Dóri):)

1 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Igen, kicsit meg is ijedtem, hogy eltűntél és hogy ennyi a sztorinak. :S
    De örömmel látom, hogy nem. :D
    Remélem hamar feltudsz tenni fejezetet. :)
    Puszii. (=

    VálaszTörlés